maandag 3 juni 2013

Week 10

Deze week heb ik afgesproken met Jeroen van Brands of Art en Zizho dat we binnenkort weer een keer samen komen om werk te bespreken. Daarom ben ik heel blij dat ik andere projecten af heb zodat ik nu nog even flink kan werken aan de projecten die ik voor hem doe. Pas sinds de laatste tijd heb ik het idee dat ik beter werk maak voor die projecten, maar daar zal ik ook meer achter komen als we daadwerkelijk hebben besproken. Tot nu toe is het nog een beetje gokken wat in de smaak zal vallen bij zowel Jeroen als de mensen die straks op de websites zullen kijken. Hieronder in ieder geval nog wat dingen die ik voor deze projecten heb gemaakt. Deze week ook verder weinig nieuws, dus een kort verslagje en hopelijk leuke plaatjes voor de lezer!

Bij deze log ook even een update van de gemaakte uren:

Muurschilderingen: 85
Filmposter: 50
Brands Of Art: 140
Zizho: 100
Boekenbon Jan de Boer: 40
Ontwerpen T-shirts: 101
Vrij werk/ Blog/ Portfolio: 35

In totaal heb ik nu 551 uur aan  stage gewerkt. Dit lijkt overdreven veel nadat ik enkele weken geleden nog 200 uren minder had maar dit is makkelijk te verklaren; de muurschilderingen zijn bijna 100 uur en deze heb ik voornamelijk in het weekend gemaakt en deze uren heb ik allemaal bij elkaar opgeteld en zet ik nu pas op de blog.










Geen opmerkingen:

Een reactie posten