maandag 27 mei 2013

Week 9

Dit was even een apart weekje als het aan komt op stagewerk!
Voor de opdrachten die ik had ben ik weinig vooruit gekomen vind ik zelf...
ik heb nog wat ontwerpjes gemaakt voor tafels voor zizho maar ben er zelf eigenlijk niet zo over te spreken... maar misschien vind Jeroen ze juist wel tof, allemaal ideeen zullen we maar denken.

Ik ben meer bezig geweest met dingen die ik al had afgesproken met mensen, en dat zijn muurschilderingen, omdat ik ook via kunstwerk op school nu opdrachten wil gaan regelen vond ik dat een beetje oefening niet weg zou zijn, en ik wist nog mensen die een schildering van mij wilden dus daar heb ik dankbaar gebruik van gemaakt, in een week tijd heb ik een bloesemtak in een slaapkamer gemaakt, een schildering voor op een dartkamer en een schildering voor een babykamer die daags erna meteen in gebruik werd genomen! hieronder het resultaat. Dit waren wel even hele leuke dingen om te doen, voornamelijk ook omdat de onderwerpen heel erg uiteen lopen en je even op een hele andere manier bezig bent dan met de opdrachten die ik al had.

De filmposter is af! mijn laatste voorstel was goedgekeurd en wordt op dit moment getest bij de drukker, omdat de resolutie slecht was van de afbeeldingen die ik heb gebruikt (omdat ik ze zo aangeleverd kreeg) kan het nog wel eens zijn dat de poster op groot formaat niet al te best gaat worden. Dan zal ik nog iets moeten bedenken daar op maar ik geloof dat het allemaal wel goed komt. De klant had nooit gedacht aan resoluties en de technische kant van drukken, ik heb er zoveel mogelijk rekening mee gehouden en hopelijk is het genoeg.

Voor mijn derde begeleider heb ik nu echt alles uit de kast getrokken, ik heb een postervoorstel gemaakt en dat naar poppodia gestuurd, ik heb gebeld en gemailt met kranten en reclamebureaus, waaruit ik nu al wel 1 afspraak heb kunnen regelen en wat vage reacties in de mail gekregen, het is nog niet om over naar huis te schrijven maar ik wacht nog heel veel reacties af.

Over het algemeen viel de afgelopen week niet tegen als ik me bedenk dat ik nog 2 dagen ziek ben geweest ook!






















Geen opmerkingen:

Een reactie posten