maandag 6 mei 2013

Week 5+6

De afgelopen 2 weken heb ik wat relaxter aan mijn opdrachten kunnen werken, het is me nu veel duidelijker wat ik moet doen. Ik ben nog bezig geweest met de portretten voor de boekenbon en daarbij heb ik werk gemaakt voor Zizho en Brands of Art. Er is deze weken niet besproken, dat staat volgende week weer op het programma, Jan de Boer van de boekenbon komt naar den bosch om de pitch te houden op school en ik ga weer even langs bij Jeroen van 4People. Ook ben ik bezig geweest met het zoeken naar een derde begeleider en ik moet zeggen dat de moet mij nu wel een beetje in de schoenen begint te zinken. Daarom heb ik mensen van ons atelier gevraagd of er bedrijven zijn die misschien ook iets aan mijn werk kunnen hebben zoals de krant of plein 79 voor het maken van een poster. Ik blijf in ieder geval veel mailen en bellen om een opdracht en begeleider te regelen, liefst natuurlijk een echte opdracht. Naast dat heb ik gelukkig meer dan genoeg werk om mee bezig te blijven, ik heb na koninginnendag en bevrijdingsdag weer hele nieuwe en leuke ideeen om uit te werken dus ga weer snel aan het werk. Hier onder de dingen die ik heb gemaakt sinds de vorige post. Ik heb er ook dingen tussen gezet van experimentjes die ik heb gemaakt, ik ben namelijk ook bezig geweest met collages om tot nieuwe ideeen te komen, bezig geweest met letters, geprobeerd om de portretten iets anders aan te pakken (waaronder een behoorlijk mislukte), maar is toch wel leuk om te laten zien. Proces proces!























Geen opmerkingen:

Een reactie posten