zondag 7 april 2013

week 2

De tweede week van stage was al veel relaxter dan de eerste, alles is al stukken meer gewend. Ik kom alleen ook steeds meer problemen tegen waardoor sommige dingen te lang duren voor mijn gevoel. Je moet veel meer dingen inplannen omdat ik op stage niet de beschikking heb over dingen zoals computers, scanners en een kopieerapparaat. Ik zorg er nu dus voor dat ik al het handmatige werk op stage doe en de rest thuis op mijn kamer. Een computer heb ik wel nodig omdat ik vaak mijn tekeningen inkleur in photoshop. Deze week al een paar portretten gemaakt waar ik wel trots op ben, van deze portretten ga ik er nog meer maken en die ga ik uiteindelijk gebruiken voor een ontwerp van een kast en/of tafel. Over die opdracht moet ik nog even wat extra gegevens vragen zoals afmetingen en oplage. Hopelijk kan ik volgende week al een ontwerp laten zien van een tafel en kast. Ook voor brands of art heb ik wat ontwerpen gemaakt. Ik ga met Jeroen een afspraak maken voor volgende week, zodat we de eerste dingen kunnen bespreken en ook kunnen overleggen of we op deze manier verder gaan of dat ik het over een andere boeg moet gaan gooien.
Uit een van de ontwerpen voor BrandsofArt is een afbeelding gekomen waar ik zelf wel heel trots op ben en deze wil ik gaan drukken op t-shirts. Dit omdat ik veel reacties krijg dat ik dat zeker moet proberen, en hier wil ik dan ook wel graag werk van maken! Met dit idee heb ik dan ook meteen al enkele webshops gemaild of ze met mijn materiaal ook niet iets zouden willen doen. En mij eventueel ook helpen als begeleider. Het enige wat ik niet goed vind gaan is het aantal werken wat ik maak, aan het einde van de week vond ik het nogal weinig, er zit in een tekeneing wel behoorlijk wat werk. Misschien is het beter om eerst andere ontwerpen snel te schetsen voordat ik er eentje helemaal tot in detail uit ga werken. Op die manier kan ik voorkomen dat ik veel tijd ga verspillen aan een ontwerp wat het toch niet gaat worden.
Hieronder de dingen die ik deze week heb gemaakt.










Geen opmerkingen:

Een reactie posten