dinsdag 2 april 2013

Week 1

De eerste week van stage was nogal wennen, op de maandag hebben we het atelier ingeruimd wat eigenlijk al de hele dag duurde met op en neer rijden en zo. Maar de rest van de week is er al fanatiek gewerkt! We zitten nu met 8 studenten in een ruimte van citybox. Tot nu toe is het heel gezellig, we blijven goed aan het werk en kunnen elkaar vaak ook heel handig vooruit helpen met opdrachten of problemen.
Ik ben voornamelijk bezig geweest met het oefenen van mijn tekenwerk; omdat ik de laatste periode veel digitaal bezig ben geweest wil ik nu weer verder met handmatig werk, dus veel getekend en op een dergelijke manier zodat het ook toe te passen is in mijn opdracht voor brands of art. hieronder enkele schetsen en ook een uitgewerkte versie van de afgelopen week. Wat ik in de eerste week vooral al merk is hoe moeilijk het is om een hele werkdag bezig te blijven met een opdracht, afwisseling vind ik denk ik wel belangrijk, het mooie is hier wel aan dat ik nog wat kleine opdrachten erbij moet zoeken (hiervoor zijn al vele mailtjes de deur uitgegaan, voornamelijk naar kranten en evenementen- organisaties). Hiermee zal ik ook de afwisseling krijgen die alle opdrachten in totaal een stuk leuker zullen maken.











Geen opmerkingen:

Een reactie posten